Wednesday, November 18, 2009

Hetedik nap, Thaiföld –Puhket –Patong és Paradise Beach

A tegnap esti mókázás következtében ma a reggeli utolsó 5 percére sikerült leesni a hotel éttermébe, és olyan délután kettőre váltunk menetkésszé - így a james bond sziget, az úszó falu és a tigris templomhoz vezető 1237 lépcső (EGYELŐRE!!!!) kimaradt az életemből. Biztos túlzottan vágytam ezekre, mert olyan sokszor elképzeltem korábban, hogy mennyire jó lesz… 
Délután kettőkor meg hánytuk-vetettük, hogy fel akarunk e mászni legalább a templomhoz, s határozott indulási szándékunktól a gyülekező viharfelhők térítettek el. (annyira ugyanis nem vicces este nyolckor monszunmennyiségű vízben mászni)
Mit is kezdjünk magunkkal…? Nos, elmentünk motorozni és Kal bemutatott a helyi flórának-faunának, és az olyan eldugott partoknak, ahová csak az megy, aki ismeri. (az egyik helyen fennállása óta mi voltunk az első magyarok. :D) Így az édes dzsungelillatú levegőt szippantgattam, röhögtem, amikor a kismotor a nagyon meredek emelkedőkön megadta magát kettőnk majd 200 kilója alatt, és örültem, hogy bár a pocak nem olyan szép látvány, de annál kényelmesebb kapaszkodni bele.
Miután megszoktam, hogy a kanyarokban dől a motor, és rájöttem, hogy a lovas táboroknak hála (kösz anyu!) tudok kapaszkodni csak a combommal is, nem voltam rest, és Édesem válla fölött végigfotóztam az egész szigetet, a naplementét, felhőket, mindenfélét…
Voltak helyes kutyusok (teljes család), méregerős tequila sunrise nőalakú pohárban, tankolás thai módra, meg belváros, autó közelből.
A motorozással két problémám van csupán, de az továbbra is: Ha borulunk, akkor az aszfalt és a csontjaink között, némi légrés és pár mm hús lesz csupán… (ezt a gondolatot nem tudom elhessegetni, de azért a nagyon jó pillanatokba nem zavar be… csak kanyarnál. :D… a másik, hogy akárcsak a tuk-tuk-on, itt is testközelben van az összes többi jármű kipufogója, és ha a trikómból szinte csavarni lehetett a gázolajat mire visszaértünk, nem akarom tudni, a tüdőmben mi marat. Egyébként teljesen jó dolog. Főleg ha valaki más vezet. ::)

No comments: