Saturday, December 5, 2009

otthon, te édes

Már jópár napja hazaértünk thaiföldről, túladtam az ott beszerzett gyönyörű kokottcipőn, lassan kezdem visszanyerni az egészsgemet és a formámat, bár a lelkibékém volt már jobb állapotban is az idők folyamán.

Ma borestre megyünk, viszek némi sütit, édeset, sósat, jól azzal telt a napom, hogy szöszmötöljek velük, de ma elég beletörődő vagyok, szóval belefért...

A gyorsasg végett összeütöttem

Regina tönkretett kuglófját (én tettem tönkre a múltkor. :))

25 dkg cukor
25 dkg liszt,
1 cs sütőpor (nekem sok lett)
1 kk szódabikarbóna
2 tojás
1,5 dl víz
2 dl tejföl
0,6 dl olaj
10 dgk (inkább egy deka lesz az, de mindegy, szóval annyi kakaópor amennyi egy csokis kuglófba szerinted illik.) kakaópor
forma, vaj, sütő...


Teljesen rendben van, szerintem jól áll neki a gyömbérpor, fahéj és chili, amit beletettem, még lehet, hogy húzok rá némi csokit, de nem biztos...

No comments: